Tuesday, December 8, 2009

maaf

bodohnya aku
bodohnya aku
buat apa tak mahu buat
hati lain laku lain
tapi aku ngerti satu
aku salah
aku salah
aku salah
dia malaikat
mampukah aku?
hati bicara
aku tak tipu
ya! aku tahu
aku masih salah
tapi aku cinta
aku hanya ada satu
kerana dia juga satu
aku salah
aku salah
aku mahu ambil bintang
biar dia senyum
aku masih aku
saat ombak datang
angin berdesau
dia masih kau
dia kuat
dia laksamana
dia sempurna
semua
dia sempurna
mampukah aku?
aku lihat
dia suci
dia bersih
dia istimewa
betapa agungnya tuhan
berikan aku jejaka
aku syukur
alhamdulillah

4 comments:

  1. kau ada dia
    kau jaga dia
    kau belai dia
    dia wat prangai
    kau sepak dia

    hahaha
    sweet babe !!

    ReplyDelete
  2. jejaka :)
    remind me to someone.
    gila betul.aduh.haha

    ReplyDelete
  3. oshi
    sepak seapk
    aku mahu
    tp tak mampu
    =D

    ReplyDelete
  4. ramlee
    gila aku
    engkau lagi
    siapa?
    gadis si jejaka?

    hahaha..
    tahuku p.ramlee..

    ReplyDelete