Tuesday, December 8, 2009

gembira

aku ketawa
suka aku senyum aku
tapi tidak hati dia
jiwa sakit
jangan tipu aku
aku faham begini
aku ada satu
engkau tahu bukan?
sambut tangan
tolong pegang
bawak aku
kerana aku tunggu
waktu itu ada
aku haru aku pilu
aku sengih
dia tanya mengapa
dia tanya gembira
dia tanya sedih
dia tanya sakit
dia aku mahu
aku tahu
tiada lagi yang begitu
dengan yakin aku kata
hanya dia dalam dunia
senyum ini hadiah untuk kamu jejaka
tiada yang layak selain kamu
terima kasih jiwa maafkan aku
aku janji aku ada satu
aku gembira berbunga
benar kata kata aku tadi
aku tak tipu dari hati
terima kasih si merah jambu
sampaikan kepada biru
apa aku fikir
apa aku rasa
gembira aku dia saja

4 comments:

  1. dia sgt bermkna..
    hati kau ada dia
    mata kau ada dia
    satu sja aku pinta
    hanya dia
    smpai bila2
    untuk kau selamnya...

    ReplyDelete
  2. kuning dan biru
    itu lebih hebat
    cari cinta ini ;)

    ReplyDelete
  3. oshi
    dia saja
    dia saja
    andai tiada
    mampu tidak

    ReplyDelete
  4. ramlee
    biru warna tenang
    kuning warna terang
    andai ada
    aku cari

    ReplyDelete